lørdag 15. september 2012

Sketchy colors #130



Dette kortet har jeg laget til mammas bursdag, og som bidrag til denne ukens utfordring hos Sketchy Colors. Oppgaven var å bruke brunt, turkis og hvitt. Da jeg oppdaget utfordringen var jeg halvveis ferdig med å farge motivet, og tenkte at det ville være perfekt å kombinere med et kort i turkis og brunt. Jeg ble fornøyd med resultatet, og syntes det fortjente å havne her på bloggen selv om bildet ikke yter det rettferdighet, så får jeg heller huske å oppdatere det senere. Det herlige motivet heter "Ragged Romeo" og er fra Mo Manning, papirene er Bazill og Maja Design, og så har jeg satt på noen halvperler til slutt. Enkelt og ryddig, for å holde motivet i fokus.

2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort, og kjempeflott fargelegging av dette herlige motivet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, med et fantastisk flott fargelagt motiv.
    Takk for at du er med på ukens fargeutfordring hos SC.
    Masse lykke til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett