lørdag 28. juli 2012

Mannekort


Dette kortet laget jeg for å delta i et par utfordringer med mannetema, og det endte på gavebordet til broren min da han hadde bursdag. Innsiden har jeg dessverre ikke bilder av, men dette er et kort jeg ble veldig fornøyd med. Kortet er laget med papir fra serien "Till Far" fra Pion, og pyntet med noen få blomster og utklipp fra andre ark i samme serien. Arkene er perfekt til å lage maskuline kort, har et annet eksempel her:


Et posekort med en bil klippet ut fra ett av de andre arkene, og detaljene på innsiden er også hentet fra ulike ark i "Till far"-serien. Personlig synes jeg arkene og papirtilbehøret Pion lager gjør seg så godt på egenhånd, at man trenger veldig lite pynt for å få til noe skikkelig stilig. Her har jeg kun brukt ett bånd og litt hyssing til tagsene. Synes ikke dette ble så aller verst, til å være mitt første posekort. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar